2012. március 3., szombat

Depeche Mode, Géri Gábor, Natalia Oreiro kazetta - Jelenlegi ára: 1 Ft .

Eladó a képeken látható 3 db műsoros kazetta a gyári felvétellel.
Depeche Mode: szól, de szerintem "darabos", drop outos a felvétel
Géri Gábor: hibát nem észleltem
Natalia Oreiro: az egyik oldal elején szerintem kicsit gyűrött, ezen kívül jó.
Borító egyikhez sincsen meg, a atalia Oreiro kazettán rajta vannak a számcímek, ekezet megpróbáltam lefotózni, hátha valaki épp ezt keresi.
300 Ft alatt csak személyes átvétel lehetséges. Újpesten szinte bármikor, Debrecenben március 23-án és 24-én a Nagyállomáson vagy az egyetem főépületénél, vagy ha gyors és márc. 3-án reggel fél 6-ig leüti, akkor még aznap is : D


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 16:38
. Depeche Mode, Géri Gábor, Natalia Oreiro kazetta - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos